Vadybos referatas ĮMONĖS "EKOVITA" ATASKAITA (MS Word)

Puslapiai 14

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Vadybos referatas ĮMONĖS "EKOVITA" ATASKAITA (MS Word)
MARKETINGO SKYRIUS. KOMERCIJOS SKYRIUS. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ SKYRIAUS UŽDAVINIAI. BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIUS.


IMONES_EKOVITA_ATASKAITA.doc

Metai2008
KalbaLietuvių
KategorijaVadyba
Tipasreferatas
Apimtis13 psl. [?] / 137KB
InstitucijaKauno m. sav., Kauno kolegija, 2 grupė / klasė
Įkeltas2010-02-23
Įvertintiblogas < 1 | 2 | 3 | 4 | 5 > geras
Darbo atsisiuntimas - žingsnis 1/2
Darbas: IMONES_EKOVITA_ATASKAITA.doc
Darbo kaina: 2.00 Lt Nori nemokamai? Spausk čia

Jūsų mob. telefono numeris (+370xxxyyyyy)  




Panašūs Darbai

Ištrauka   Išvedamas neformatuotas darbo pradžios tekstas
Įvadas Turinys I . 1. Įvadas „Ekovita“ - tai įmonė, kuri imituoja tikrą bendrovės veiklą, prekiauja su kitomis praktinio mokymo firmomis ir veikia pagal tam tikrus įmonėje vykstančius procesus. Praktinio mokymo firmoje viskas yra tikra (finansiniai dokumentai, sutartys, mokesčių tarifai, dirbama pagal galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, atsižvelgiama į realius valiutų kursus ir pan.). Skirtumas tik toks, kad nėra tikrų materialių prekių (jos egzistuoja tik dokumentuose) ir pinigai yra netikri (tik imitacinio banko įrašuose, VPMF buhalterijos knygose). Praktinio mokymo firma „EKOVITA“ 2009-02-03 buvo įregistruota “SimuLith” tinklo rejestre vadovaujantis LR įmonių rejestro įstatymu. Įmonės adresas Pramonės g. 20, LT-3000 Kaunas. UAB “EKOVITAI” buvo suteiktas įmonės kodas (255555850) . Firmos rūšis yra uždaroji akcinė bendrovė, kuri yra savarankiška akcinio kapitalo įmonė, kurios kapitalas padalintas į dalis akcijas. Bendrovė savo veikloje vadovaujasi LR Akcinių bendrovių įstatymu, kitais LR įstatymais bei norminiais aktais, reglamentuojančiais įmonių veiklą, o taip pat UAB “EKOVITA" įstatais. Bendrovės jstatinis kapitalas yra 65 000 Lt, kuris yra padalintas į 13 paprastųjų vardinių akcijų ir vienos akcijos nominali vertė - 5000 Lt. Bendrovės akcijos negali būti platinamos bei jomis prekiaujama viešai. „EKOVITA“ prekiauja ekologiškomis kosmetikos priemonėmis. Pagrindiniai veiklos tikslai yra vykdyti komercinę veiklą, teikti paslaugas ir gauti ekonominę naudą (pelną). Šioje praktinio mokymo firmoje yra keturi skyriai: Personalo; Pirkimų; Pardavimų ir rinkodaros; Finansų ir buhalterijos. Steigiant šią firmą, atidžiai įvertinome rinkos situaciją, kurioje ji veiks. Mums buvo svarbu išanalizuoti mikroaplinką, išsiaiškinti konkurentus bei ar bus norinčių pirkti mūsų siūlomas prekes. Kadangi įmonė prekiauja ekologiškai kosmetikos gaminiais, konkurentų šioje sirtyje neturi, todėl galime sėkmingai plėtoti savo veiklą. Taip pat kadangi dabar yra labai aktuali ekologijos tema, daug žmonių ja domisi, tai manau ir pirkėjų mes turėsime nemažai. Mano manymu akcinei bendrovei „EKOVITA“ ekonominė aplinka yra vienas iš svarbiausių makro aplinkos elementų. Juk ekonominę aplinką apibūdina tokie rodikliai kaip pirkėjų pajamos, kredito gavimo galimybės, prekių kainų lygis. Socialinė kultūrinė aplinka , mano manymu mažai ką keičianti aplinka kosmetikos pardavime. Juk kiekvienas niro atrodyti gražiai ir jiems būtinos kosmetikos priemonės, galbūt netgi neišskirčiau vartotojų amžiaus grupėmis, nes kosmetiką renkasi įvairaus amžiaus žmonių. Aišku, būtina paminėti, kad mes prekiaujame ekologiška kosmetika. Todėl ją gali pirkti žmonės, kuriems rūpi ekologija ir sveikata. . Gamtinė aplinka - mes kaip tik gaminame ekologišką kosmetiką, kuri nekenkia žmogaus odai. Manau ši aplinka mus mažai veikia. Įmonės valdymo struktūra Praktikos metu man teko padirbėti keturiuose firmos skyriuose: buhalterijos, personalo, pardavimų-marketingo ir komercijos. Dirbdama firmoje turėjau galimybę susipažinti su įmonės dokumentacija, jos registravimo, tvarkymo, sudarymo būdais, mokiausi dirbti grupėje, formuoti kultūringo, bendravimo tarpusavyje įgūdžius, ištaisyti pasitaikančias klaidas, bendrauti su verslo parneriais nepatirdama realių nuostol ių. 2. MARKETINGO SKYRIUS (2009-02-03 iki 2009-02-23) Marketingo skyrius formuoja vartotojų nuomonę apie firmą ir jos prekę (paslaugą), organizuoja reklamos darbą. Taip pat marketingo skyrius atlieka rinkos tyrimus ir sudaro marketingo planus, vadovauja kainų politikai, apskaičiuoja kainas, ruošia kainoraščius, sudaro pirkimo - pardavimo sutartis. Šis skyrius sujungia vientisą įmonės ir partnerių gamybinės, kanceliarinės veiklos valdymo startegiją ir taktiką, tenkinant tam tikrus vartotojų poreikius, organizuojan prekybą kanceliarinėmis prekėmis. Mes prekiaujame ekologiškomis grožio priemonėmis: Asortimento plotis → gylis ↓ Kūno priežiūros priemonės Plaukų priežiūros priemonės Veido odos priežiūros priemonės Makiažo priemonės Kūno pienelis Šampūnas Veido kremas Makiažo pagrindas Kūno šveitiklis Plaukų kaukė Veido kaukė Lūpų balzamas Dušo žėlė Plaukų kondiciuonierius Veido prausiklis Blakstienų tušas Muilas Plaukų lakas Veido šveitiklis Kūno aliejus Kūno losjonai Taigi, kaip matome iš lentelės duomenų klientams siūlome išsirinkti įvairių kosmetikos priemonių. Mūsų siūlomas asortimentas nėra labai platus, tačiau galime pasiūlyti įvairių prekių. Mes platiname ir propaguojame ekologišką sertifikuotą kosmetiką, kuri tausoja žmonių sveikatą ir neteršia gamtos. Mūsų siekis yra pasiūlyti kokybišką, laiko išbandytą bei patikrintą sertifikuotą natūralią kosmetiką. Kainos nėra aukštos, kaip siūlomai ekologiškai kosmetika tikrai visiems prieinamos. Kadangi, mūsų įmonė įsikūrė visai nesenai, todėl jokių nuolaidų dar netaikome. Tačiau ateityje galėsime pritaikyti nuolaidas švenčių progomis. 2.2. Rėmimas : Formuojant įvaizdį nemažą įtaką atlieka rėmimas - kuris apibrėžiamas, kaip informavimo ir ...

Raktiniai žodžiai   Darbo raktiniai žodžiai

skyrius firma apskaita dokumentas pirkimas pardavimas užsakymas mokėjimas kosmetika darbas prekė gauti tekti registravimas priedas komercija aš asmuo sąskaita man kortelė žurnalas operacija vykdymas tvarkymas sutartis programa knyga katalogas finansai darbuotojas žinios užduotis skelbimas pmf pildymas buhalterija asmeninis sudarymas skola siūlyti pirminis organizuoti marketingas kūnas duomuo dirbti bendrovė skolon korespondencija buhalterinis lakas užsienis nedarbingumas tušas archyvavimas maketavimas netikras lydėti didis sektis padirbėti slaptumas kantrybė manymas reikėti norminis darbotvarkė liepti atidumas